Транспортники ХАЕС відзначають День автомобіліста та День залізничника

Турбота про умови працi як запорука успiхУ

У транспортному цеху Хмельницької АЕС не один рік активно впроваджується такий напрям виробничої діяльності, як культура виробництва. Начальник підрозділу Михайло Паришкура пригадує, що все розпочалося з реконструкції старих приміщень та побудови нових. Для прискорення будівельних робіт задіяли персонал цеху. У адміністративному корпусі  на другому та третьому поверхах вдалося відремонтувати кабінети, згодом  було завершено реконструкцію диспетчерської. Були докладені зусилля, щоб з’явився новий санітарно-гігіє­нічний­ комплекс, в якому передба­чили гардероб та душ. Все сплановано за сьогод­ніш­ні­ми буді­вель­ними­ стандартами. Суттєво покращилась робо­та із передрейсового медичного огляду водіїв. Медики з свого боку постійно підтримують високу кваліфікацію і одержують відповідні фахові ліцензії. Гарним доповненням в роботі ремонтників став новий навіс, під яким проводиться лагодження техніки у будь-яку пору року, не зважаючи на негоду. Важко не від­значити, що чимало зроблено для благоустрою території. Серед персоналу цеху знайшлися  ентузіасти, які органі­зували людей  для  висадження са­джанців різних порід дерев. Немає сумніву, що гарна робота і неабиякі досягнення можливі лише у колективі, де панує нормальна морально-психологічна обстановка і належні вироб­ничо-побутові умови.

За словами Михайла Паришкури, про­цеси оновлення в транспортному цеху торкнулися не тільки покращення соцкульт­побуту, а й технічного стану автопарку. Зараз тут експлуатується 238 одиниць тех­ніки. Більше десяти років тому автотранспортники зіт­кнулися із проблемою ремонту кузовів автобусів. Це спонукало до розробки своєрідного проекту реконструкції та модернізації автотранспорту власними силами. На базі транспортного цеху вдалося оновити кузови майже всіх автобусів, а також провести ка­пітальний ремонт двигунів. Ініціатива дозволила зекономити для ХАЕС значну частку коштів. Досвідом автотранспортників Хмельницької атом­­ної станції зацікавились спеці­алісти інших АЕС.

Особливою гордістю колективу автотранспортного цеху є участь у відновленні техніки для потреб військових. У пригоді став не тільки про­фесіо­налізм місцевих пра­цівників, а й їх участь у зборі необхідних коштів. Завдяки проявам благодійності вдалося відправити на передову зони АТО сімнадцять одиниць техніки.

Під час зустрічі з начальником транспортного цеху Михайлом Паришкурою, яка відбулася напередодні Дня автомобіліста, була озвучена приємна новина –  працівник підрозділу Іван Бабійчук переміг у конкурсі професійної майстерності серед водіїв легкових автомобілів, які працюють на АЕС України. Цей захід проходив на технологічній базі Рівненської АЕС під егідою ДП «НАЕК «Енергоатом».

Іван Бабійчук у транспортному цеху працює сім років. На електростанцію прийшов піс­ля­ закінчення Нетішинського технічного ліцею. Фах водія   вибрав не випадково: його тато Олександр Іванович вже тридцять років трудиться у транспортному цеху.

У виробничі обов’язки Івана Бабій­чука входить експлуатація та ремонт легкових автомобілів. Про високий особистий професійний фах у цій царині він цьогоріч засвідчив під час конкурсу професійної май­­стерності серед водіїв легкових автомобілів транспортного цеху Хмельницької АЕС. Його перемога дала право захищати виробничу честь електростанції на всеукраїнському конкурсі.

Олександр Шустерук

На знімку: водій Іван Ба­бійчук (перший зліва)  разом із учасниками конкурсу професійної майстерності на Рівненській АЕС

Чверть столiття на колiях станцiї

Заступник начальника транспорного цеху із залізничного транспорту Хмельницької АЕС Олександр Кисельов  двадцять п’ять років тому брав активну участь у створенні підрозділу, який забезпечує транспортне сполучення електростанції залізницею. Він достеменно пам’ятає всі важливі етапи його історії.

- До 1990 року ХАЕС не мала у  підпорядкуванні залізничного транспорту, пригадує Олександр Миколайович, - із доставкою необхідних вантажів допомагали залізничники Управління будівництва ХАЕС. Саме з УБ ХАЕС розпочався мій трудовий стаж у Нетішині. Перший енергоблок станції потребував  налаго­дження, реконструкції, модернізації та інших важливих технологічних заходів під час ремонтних кампаній та у міжремонт­ний пе­ріод. Потрібна була велика кількість запасних деталей, нового обладнання, які вигідно доставляти саме залізницею. Існують  вантажі, транспортування яких передбачене тільки спеці­альними вагонами та платформами. Відповідальною роботою завжди вважається постачання на електростанцію свіжого ядерного палива. Саме ці чинники спонукали атомників на створення власного залізничного цеху.

Тоді ж постало питання  кому довірити роль організатора нового підрозділу. Вибір упав на Олександра Кисельова, який зарекомендував себе професіоналом. Він долучився до підбору кваліфікованих працівників та придбання транспортних засобів.

Після об’єднання усіх транспортників Хмельницької АЕС в один цех, принципи роботи залізничників не змінились. Збільшилась відповідальність за своєчасність виконання низки транспортних операцій, бо є потреба обслуговувати два енергоблоки, тобто брати участь у двох ремонтних кампаніях щорічно.  Графік  ущільнений, але О.М.Кисельов добре знає професійні можливості кожного працівника і робить все для того, щоб кадри у відповідальні моменти були розставлені якомога ефективніше.

За три десятиліття  Нетішин став Олександру Миколайовичу рідним. Він подумки­ часто повертається на малу батьківщину – у мальовниче село Маків Дунаєвецького району, де закінчив місцеву школу і зробив перший крок, щоб стати на життєву стежину. Тоді й пов’язав свою долю із залізницею – вступив у Чернівецький технікум залізничного транспорту.

Олександр Кисельов пишається досягненнями станційних залізничників. Від їх злагодженої роботи залежить своєчасна доставка вантажів,  важливих для  ремонтних кампаній та забезпечення надійної експлуатації обладнання.

Олександр Шустерук