В ДОРОЗІ ЗА БУДЬ-ЯКОЇ ПОГОДИ

На території, яка й зараз належить транспортному цехові, три десятиліття тому польські будівельники реалізували типовий проект нового гаража на 150 автомобілів. Тоді було засноване автотранспортне підприємство. Сьогодні транспортний цех ХАЕС відповідає сучасним вимогам експлуатації автомобільного автотранспорту. Тут пам’ятають всіх працівників, які доклали значні зусилля для покращення матеріальної бази, оновлення автомобільного парку.

Першим начальником підприємства було призначено Володимира Рогальського, згодом його вахту перейняв  Степан Коваль. Після реорганізації автотранспортного підприємства в транспортний цех на посаду начальника був прийнятий Михайло Паришкура. Він спрямував  діяльність своїх колег на рівень сучасних вимог. У своїх починаннях він має однодумців в особі заступників Дмитра Васильєва, Ігоря Дмитришина, головного інженера Юрія Фоміна та інших керівників служб цеху.

Історія створення автотранспортного підприємства датується січнем  1983 року. Тоді було організовано гараж, в якому нараховувалось лише вісім автомашин. За тридцять років діяльності транспортного цеху чисельність автотранспорту зросла до 242 одиниць.

Нинішній колектив транспортного цеху складається з численної когорти автомобілістів, які щодня виходять в рейси, щоб сприяти надійній роботі ХАЕС, своєчасному проведенню ремонтних кампаній. Вони завжди, як мовиться, на передовій.

Напередодні ювілею підрозділу працівники транспортного цеху гордяться значними здобутками у автотранспортному та залізничному забезпеченні потреб електростанції. За словами заступника начальника транспортного цеху по роботі з персоналом Ігоря Дмитришина, цьогоріч одержано дві ліцензії - на перевезення радіоактивних вантажів і відпрацьованого ядерного палива та на право медичної практики від Міністерства охорони здоров`я України. У штаті транспортного цеху є чотири медичні працівники – Ганна Ковба, Олександр Колежнюк, Інна Ожго, Лариса Білокур, які відповідають за здоров`я водіїв під час виконання ними професійних обов’язків.

 «МЕТАЛЕВА  ХІРУРГІЯ»

У ремонтно-механічній майстерні транспортного цеху завжди панує ділова обстановка. Прислухавшись до тамтешніх звуків, можна від­різ­­­нити глухе потріс­кування електродів у руках газоелектрозварювальника, дзенькіт молотків, виття шліфувальної машини....

Тут техніка проходить «реанімацію», до якої залучені представники різного фаху – слюсарі з ремонту ав­томобілів, токарі, зварювальники, вулканізаторники, акумуляторними, електрики і навіть коваль.

Ось стоїть автобус із сріблястими боками. Ремонтні роботи проходять у салоні.

- З проблемою старіння кузовів автобусів ми зіткнулись років вісім тому, - розповідає майстер Микола Петровський, - спочатку була надія на фінансування їх відновлення на ремонтних базах автозаводів. Але згодом прийшло усвідомлення, що все доведеться робити власними силами. Сьогодні можна з впевненістю сказати, що обрано правильний шлях. В цеху добре відпрацьована технологія відновлення кузовів автобусів. Це дає можливість для Хмельницької АЕС заощаджувати значні суми коштів.

Автотранспортники нашої електростанції стали піонерами серед транспортних цехів енергетичної галузі у сфері налагодження процесів реконструкції та модернізації автотранспорту. На початкових етапах втілення модернізаційних процесів до  ТрЦ ХАЕС був прикутий інтерес колег із інших станцій нашої держави, - вони виявили бажання перейняти досвід нетішинських ремонтників.

Спеціалісти ремонтно-механічної майстерні вміють якісно лагодити не тільки кузови автомобілів, але й двигуни та інші автомобільні агрегати. Велика відповідальніть покладається на токарів, які виготовляють запасні деталі. Авторитетом у колег користується Віктор Шуст, який двадцять п’ять років життя присвятив обробіткові металу. Його токарський досвід у пригоді і для молодих працівників.

Ровесником транспортного цеху є газоелектрозварник Володимир Єремійчук. Він бере безпосередню участь у лаго­дженні техніки. У проведенні ремонтних робіт складні завдання вирішують автослюсарі  Степан Карпюк,  Леонід Шевчук, Іван Кирилюк та інші.

 

У  ДВОБОЇ

ЗІ  СТИХІЄЮ

Для працівників автоколони №3 при­хід зими є певним            ви­пробуванням на            професіоналізм. Зо­крема, торік снігові замети довелось ліквідовувати і на закріпленій території, і у місті. Цьогоріч ситуація повторилась у варіаціях. Прихід зими характеризувався  низ­кою екстремальних ситуацій: опади снігу виявились дуже великими. Це спричинило загрозу блокування доставки вантажів, а також оперативного персоналу до об’єктів, розташованих на терито­ріях, які закріплені за ХАЕС. Для ліквідації примх природи довелось майже цілодобово використовувати спеціальну техніку. З поставленими завданнями працівники під­розділу справились успішно. Враховуючи складність виконаних робіт, керівництвом цеху було порушено питання про преміювання трактористів та водіїв, зокрема, Миколи Кавуна, Юрія Рибальченка, Миколи Шминдрука, Володимира Семенюка, Станіслава Кравчука, Євгенія Дергачова.

- Я пам`ятаю різні зими, - зауважує тракторист Володимир Семенюк, - але таких великих заметів, які нещодавно довелось ліквідовувати, не доводилось бачити. Проте ми змогли перебороти стихію!

Про особливості снігового покриву у нашому краї довідались і учасники відомого заслуженого ака­де­мічного народного хору ім. Ве­рьовки, які поспішали зі столиці, щоб у День енергетика порадувати нетішинців своїм мистецтвом. Їх            автобус застряв біля Гощі. На виручку артистам була вислана тех­ніка тран­с­портного цеху ХАЕС. Дякувати Богу, її не довелось застосовувати на всю потужність: запланований концерт вря­тували бійці  загону Міністерства надзвичайних ситуацій.

Олександр Шустерук

На знімках: без­пека руху залежить також від чергових фельдшерів Ган­ни Ковби та Олександра Колежнюка; ветерани виробництва: токар Віктор Шуст, автослюсар Степан Карпюк, газоелектрозварник Володимир Єремійчук; майстер Микола Петров­ський та автослюсар Іван Кирилюк; виконувач обов’язків начальника автоколони №3 Михайло Бендюг та тракторист Володимир Семенюк