Досвiд i квалiфiкацiя працюють на результат
- Про зв’язок згадують, коли він відсутній, - майже по-філософськи зазначив у розмові з журналістами начальник дільниці оперативного зв’язку СДТУ електроцеху О.І.Сережко.
В принципі ці слова легко можна перекласти на будь-яку іншу сферу людської діяльності. Адже розмірений плин, до якого звикаєш, враз перестає бути таким при найменшому збої. І дискомфорт для споживача конкретних послуг миттєво переростає у шквал негативних емоцій на адресу їх постачальників.
Наші співрозмовники стверджують, що особливих нарікань на роботу персоналу служби диспетчерсько-технологічного управління немає. Колективу вдається досягти якісного рівня оперативного і загальностанційного зв’язку, вчасно ліквідовувати будь-які негаразди, підтримувати в належному стані наявне обладнання. Про те, що воно морально застаріле і потребує оновлення, говорили і заступник начальника електроцеху з ремонту засобів диспетчерсько-технологічного управління О.Л.Барташевич, і начальник дільниці з обслуговування засобів загальностанційного зв’язку А.В.Глазков, і О.І.Сережко. Все впирається в кошти, які наразі відсутні. На випадок, якби вони з’явилися, зв’язківці, за словами О.І.Сережка, готові надати конкретні проекти.
Як виходять з ситуації? Досвідчені фахівці, за плечима яких не один десяток років роботи у цій сфері, роблять неможливе, надаючи друге дихання вже не новому обладнанню.
- Поки є кваліфіковані люди, наявне устаткування ще послужить, - резюмує А.В.Глазков.
Службі диспетчерсько-технологічного управління ХАЕС вже понад 30 років, сьогодні її персонал налічує 52 особи. Усі разом, кожен на своєму посту, працюють на виконання основного завдання – максимальне забезпечення засобами і видами зв’язку колективу станції і технологічного процесу для ефективного управління виробництвом. Мають зв’язківці профільну освіту – середню спеціальну і вищу, практичний досвід, знають, як свої п’ять пальців, обладнання.
Розвиваючи тему роботи ввіреного обладнання, ми поцікавилися чи однаково якісний зв’язок на першому і другому енергоблоках, які вводилися в експлуатацію через великий відрізок часу.
- На другому енергоблоці є частина нового обладнання, інша ж була придбана ще до мораторію на будівництво нових потужностей, - каже О.І.Сережко. – І хоч воно не експлуатувалося, за віком фактично не уступає тому, що служить на енергоблоці №1. Щодо якості зв’язку, намагаємося робити все від нас залежне, аби воно було задовільним.
«Все від нас залежне» - темне закулісся для споживачів послуг, справжню ціну того, що криється за сталим терміном, знають лише самі зв’язківці. У неділю вони прийматимуть вітання з нагоди свого професійного свята. Хочеться побажати аби їх плани не залишилися паперовими, а готові проекти якомога швидше реалізувалися.
Ольга Сокол
Фото Вадима Мацюка