Заступник начальника транспортного цеху з залізничного транспорту Олександр Кисельов не любить робити акценти на проблемах. За його словами, їх потрібно просто вирішувати. А ось досягненням колективу залізничників радіє постійно. Без їх участі практично не обходиться жодна ремонтна кампанія. Цьогоріч колеги Олександра Миколайовича успішно доставляли вантажі для потреб ремонтників на першому та другому енергоблоках. Працівники залізничної дільниці не забувають і про ремонти власних засобів виробництва. Принаймні їм вдалося продовжити термін експлуатації багатьох ділянок залізничної колії, загальна протяжність якої сьогодні складає 11 кілометрів. Завдяки сприянню керівництва ХАЕС вдалося придбати 800 нових шпал.

- Приємно констатувати,- ділиться враженнями Олександр Кисельов,- що на сьогодні ми вже готові до транспортування вантажів для будівництва третього та четвертого енергоблоків. Колії є надійними, по них без проблем можна доставити навіть такі агрегати, як реактор, парогенератор, вага яких вимірюється сотнями тонн. Продовження терміну експлуатації залізничних колій відбулось за участю наших досвідчених працівників, зокрема, майстра Олександра Глімбовського, монтерів залізничних колій Віктора Страшного, Володимира Рудика та ін. Особисто я ціню в моїх колегах не тільки хороші професійні здібності, а й людські якості. Хороших працівників у нас багато, як мовиться, є з кого брати приклад. А професіоналізму нашим працівникам не позичати. Ми можемо успішно виконувати будь-які виробничі завдання.

Не тільки ремонтом колій опікувались цьогоріч залізничники, а й лагодженням рухомого складу. Не обій­шлось без допомоги добрих сусідів – ремонтників Здолбунівського залізничного депо, які якісно полагодили транспортер для перевезення особливо важливих вантажів. Він стане в нагоді під час підготовки до пуску третього та четвертого енергоблоків.

Олександр Шустерук