Робота підрозділів ХАЕС залежить не тільки від чіткого виконання належних технологічних операцій, а й своєчасної взаємодії між спеці­алістами, керівництвом. Досягається  взаємодія в числі інших  засобів і за допомогою засобів зв’язку, функціонування яких забезпечує служба диспетчерського і технічного управління. Принаймні телефон є у кожному кабінеті. Але існують й інші засоби комунікації. В разі потреби оперативний персонал на діючих енергоблоках може користуватись гучномовним та командно-пошуковим зв’язком. Ефективність цих систем постійно перевіряється під час командно-штабних тренувань. За словами начальника дільниці оперативного зв’язку, у ході проведення першого етапу командно-штабних тренувань, які нещодавно проходили на проммайданчику, у зовнішньому та внутрішньому кризових центрах, працівники служби диспетчерського і технічного управління забезпечили надійний зв'язок між всіма відповідальними особами під час ліквідації змодельо­ваної аварії. Перед її проведенням було успішно модернізовано систему оповіщення на проммайданчику на маршрутних шляхах евакуації.

У структурі служби диспетчерського і технічного управління, роботою якої опікується начальник Олександр Барташевич, діють дільниці оперативного та адміністративного зв’язку. Штат цього підрозді­лу нараховує 53 людини. Основу колективу складають працівники, які на ХАЕС працюють більше п’ятнадцяти років і мають відповідну фахову освіту.

На знімку: майстер Юрій Марчук, інженери Ольга Черних та Володимир Бугайко обговорюють виробничі завдання.

Фото Олександра Шустерука