Робота підрозділів ХАЕС залежить не тільки від чіткого виконання належних технологічних операцій, а й своєчасної взаємодії між спеціалістами, керівництвом. Досягається взаємодія в числі інших засобів і за допомогою засобів зв’язку, функціонування яких забезпечує служба диспетчерського і технічного управління. Принаймні телефон є у кожному кабінеті. Але існують й інші засоби комунікації. В разі потреби оперативний персонал на діючих енергоблоках може користуватись гучномовним та командно-пошуковим зв’язком. Ефективність цих систем постійно перевіряється під час командно-штабних тренувань. За словами начальника дільниці оперативного зв’язку, у ході проведення першого етапу командно-штабних тренувань, які нещодавно проходили на проммайданчику, у зовнішньому та внутрішньому кризових центрах, працівники служби диспетчерського і технічного управління забезпечили надійний зв'язок між всіма відповідальними особами під час ліквідації змодельованої аварії. Перед її проведенням було успішно модернізовано систему оповіщення на проммайданчику на маршрутних шляхах евакуації.
У структурі служби диспетчерського і технічного управління, роботою якої опікується начальник Олександр Барташевич, діють дільниці оперативного та адміністративного зв’язку. Штат цього підрозділу нараховує 53 людини. Основу колективу складають працівники, які на ХАЕС працюють більше п’ятнадцяти років і мають відповідну фахову освіту.
На знімку: майстер Юрій Марчук, інженери Ольга Черних та Володимир Бугайко обговорюють виробничі завдання.
Фото Олександра Шустерука