Комфорт i затишок на часi

Адмінбудівля управління виробничо-технічної комплектації, схоже, невдовзі оновиться і матиме значно привабливіший вигляд, персоналу будуть створені більш комфортні умови. Адже йдеться не лишень про естетичний момент, хоча фасад триповерхового приміщення справді осучасниться, а ще завдяки запланованим ремонтним роботам вдасться позбутися проблеми затікання через відсутність герметизації міжпанельних швів. Фасад, за словами начальника УВТК Володимира Гуменюка, утеплять, облаштують сучасну вентильовану систему, що дозволить продовжити термін експлуатації будівлі. На підтвердження своїх слів співрозмовник продемонстрував журналістам «картинку» майбутніх змін.

Серед переліку робіт, які виконуватимуться як силами персоналу ремонтно-будівельного управління ЕРП, так і підрядних організацій, реконструкція діючого кафетерію. Адже в ньому лишень два столики, і цього надто мало, аби в обідню перерву послугами закладу могли скористатися всі бажаючі. Після реконструкції тут передбачено вже 8 обідніх столиків, відтак кількість посадкових місць суттєво збільшиться.

Давно назріло питання розширення стоянки для паркування власного автотранспорту персоналу усіх трьох підрозділів, які знаходяться в цій будівлі – УВТК, «Складське господарство», «Централізовані закупівлі». Отож і цю проблему беруться вирішити, заодно облаштувавши майданчик, на якому зможе припарковуватися великогабаритний транспорт, очікуючи на розвантаження доставленої продукції.

Новий вигляд після робіт з благоустрою матиме прилегла територія, і у майбутній зоні затишку приємно буде відпочити обідньої пори.Не згортатимуться роботи з розчищення чагарників на під’їздах до УВТК, облаштовуватиметься спеціальний майданчик з встановленням контейнерів для збору і сортування сміття. Задумів багато, підготовчий процес з реалізації цих проектів розпочато.

А поза ним тривають робочі будні та вирішуються нагальні питання щодо забезпечення станційних підрозділів необхідним обладнанням, інструментом, матеріалами, засобами індивідуального захисту тощо.

Стан комп­лектації, запевнив нас Володимир Вікторович, дозволяє вчасно виконувати заплановані обсяги ремонтних робіт на першому енергоблоці, де якраз триває ППР. Затримок з постачанням, як і нарікань з цього приводу від підрозділів, немає.Не завжди вдається вчасно розрахуватися з постачальниками, адже фінансовий стан у компанії залишається нестабільним.

І хоча й виникають непрості ситуації, які в окремих випадках розглядаються в судовому порядку, структура постійних постачальників залишається, можна сказати, стабільною. Вони впродовж багатьох років є нашими надійними партнерами і виконують свої зобов’язання вчасно. Що ж до претензійно-позовної роботи через недотримання умов контрактів, ведеться вона обома сторонами, бо на практиці мають місце як несвоєчасна оплата за поставлену продукцію, так і порушення термінів постачання.

Володимир Гуменюк прийшов в УВТК Хмельницької АЕС минулого року заступником начальника, а вже у лютому 2021-го очолив колектив управління. До того працював у Києві в інституті електрозварювання імені Патона, певний відрізок його життєвого  шляху пов’язано з Рівненською АЕС, і дотепер співрозмовник з вдячністю згадує людей, під керівництвом яких випало працювати і професійно зростати.

Ось зовсім нещодавно їздили з колегами на РАЕС переймати досвід щодо запровадження програмно-технічних комплексів, які полегшують працю інженерів УВТК. Вже сьогодні фахівці служби інформаційних технологій працюють над реалізацією подібного проекту у нас.- Хочемо ввести програму обліку товарно-матеріальних цінностей, - каже Володимир Вікторович, - щоб мати можливість контролювати їх залишки, ефективно планувати подальші закупівлі і раціонально використовувати виділені на них Енергоатомом кошти.

Ольга Сокол