Від травня моніторинг щотижня

 

Міська робоча група із вивчення цінової ситуації на ринку послуг та основних продовольчих товарів утворена ще в липні 2008 року. Вона і сьогодні продовжує здійснювати постійний моніторинг об’єктів торгівлі міста. До травня цього року моніторинги відбувалися рідше, ніж зараз, здебільшого кожна зі служб проводила дослідження окремо, і лише після цього інформація зводилася докупи. Від травня цього року дослідження робочої групи стали щотижневими, і діє вона у повному складі. Входять до неї представники санітарно-епідеміологічної, податкової служб міста, працівники виконкому, центру зайнятості, МВ УМВС України в Хмельницькій області, ГО «Товариство підприємців «Край». Керівник групи в. о. заступника міського голови, начальник фінансового управління Валентина Кравчук.

Дослідження об’єктів торгівлі міста проводяться на предмет дотримання вимог законодавства щодо ціноутворення на основні продовольчі товари, стану якості та безпечності продукції, податкового законодавства, правил торгівлі, додержання правил та законодавчо встановлених норм при використанні найманої праці.

Останній моніторинг був проведений 24 липня цього року. Переважно в об’єктах торгівлі намагаються дотримуватися вимог, які постають перед ними, у тому числі політики ціноутворення. Але, закономірно, що без огріхів теж не обходиться. Це такі, як відсутність документів про якість і походження товару та недоліки в маркуванні. «Не можна сказати, що вироби були неякісні, але відсутність документів насторожує, до того ж маркування виконане без дотримання нормативних документів», – пояснює начальник відділу з питань торгівлі та підприємництва виконавчого комітету міської ради, заступник керівника робочої групи Наталія Корнійчук. Водночас працівник виконкому зазначає, що мета проведення моніторингів об’єктів торгівлі міста – не покарати за виявлені недоліки, а навпаки, допомогти їх виправити. Це своєрідний крок назустріч представникам торгівлі, це той необхідний контроль, який допомагає сфері торгівлі кращати та постійно наближатися до результатів, на які очікують споживачі.

 

Богдан Фединчук