В умовах карантину

24 березня персонал БЩУ отримав новий 12-годинний робочий графік та переселився до готельного комплексу. Номерний фонд готелю "Явір" налічує 35 номерів, серед яких 4 номери категорії "люкс". У номерах готелю є усе необхідне: ванна та туалетна кімнати, холодильник, телевізор, електрочайник, кондиціонер і телефонний зв’язок.

За словами начальника зміни блока Олександра Хомича, готельний комплекс  вирізняється гостинністю та затишком. Оскільки ізольованих працівників дещо більша кількість, ніж наявних номерів, декому доводиться ділити один номер на двох, проте це стосується лише двокімнатних номерів "люкс". Крім того, для розселення необхідної кількості персоналу довелося збільшити кількість ліжко-місць в будинку №2.

Для ізольованих передбачено повноцінне триразове харчування, за що вони висловлюють особливу подяку працівникам комплексу, адже такий режим створив додаткове навантаження для ЦДЗ. Сніданок першої групи персоналу БЩУ розпочинається о 5:50, далі повертається нічна зміна, і останніми снідають ті, хто цього дня мають вихідний. Так само організовано і вечірній прийом їжі.

До Хмельницької АЕС зміну доставляють окремим автобусом. Тут же у готелі проводиться щоденний дворазовий та передзмінний медичний огляд фельдшером, який перебуває разом із персоналом в ізоляції.

Врегульоване й питання підтримки кваліфікації ліцензованого персоналу. З території комплексу організовано електронний доступ до матеріалів навчально-тренувального центру ХАЕС, необхідних для підготовки до перевірки знань. Адже необхідно виконувати усі вимоги ліцензування, тому перевірка знань відбувається за графіком із дотриманням усіх вимог карантинного режиму.

Для змістовного дозвілля спортивний комплекс Хмельницької АЕС надав обладнання для занять спортом, інвентар для волейболу, футболу й бадмінтону. На території комплексу облаштовані місця для гри у настільний теніс і дартс. Такі спортивні поєдинки проводяться на свіжому повітрі, щоб не порушувати протиепідемічний режим.

Єдине у чому обмежені ізольовані працівники – це спілкування із рідними та близькими. Для цього є засоби телефонного зв’язку та Wi-Fi у головному корпусі готелю.

Загалом, настрій у персоналу БЩУ піднесений, усі перебувають у бойовому дусі та розуміють необхідність запроваджених обмежувальних заходів. Персонал самоорганізовується у питаннях побуту та співіснування й свідомо ставиться до режиму ізоляції.