Любовні сцени на сцені школи мистецтв

Найбільше, чого нам нині не вистачає – любові і поваги один до одного. Тому «на ура» сприйняли присутні концерт, який дали нам київські митці Юлія Троценко та Ілля Манзюк за допомогою концертмейстера Людмили Вольської, яка точно, тонко, дотепно вводила публіку у дійство, що розігрувалось на підмостках і професійно асистувала акторам.  А Юлія Троценко тепер столична дама, її голос схвильовує публіку Києва, а нам надає гордості, шо саме Нетішин готував її до великої сцени, став основою творчого схо­дження дівчини. Тут вона закінчила школу мистецтв по класу фортепіано (викладач Оксана Зінов’єва), хоча головну увагу сконцентровувала на співі під наглядом Наталії Горбової. Згодом пішла стезею співачки.  Училище ім. Глієра та Національна консерваторія стали етапами її творчого зростання. Нині  Юлія – солістка Київського муніципального духового оркестру та оперної студії Будинку вчених. Констатуємо, що Юля обрала шлях не лише за покликанням, але й за природними даними. Вона може і гідна оспівувати любов, співати про найсвятіші почуття людини.

 Отже, у концерті за участю названих акторів  звучали оперні арії, дійства з оперет, концертні номери з танцями, драматичними сценками.

Слухачі насоло­джувались аріями з опер життєдайного Моцарта. Попервах здавалось, що ледь вловима  легковажність і дисонанс у дуеті з «Весілля Фігаро», але в якийсь момент актори злили голоси, налаштувались на  теплу тональність і незнайома мова стала зрозумілою, доступною. Гарною була сценка між Дон Жуаном і селянкою. Можливо Ілля був академічнішим за партнерку і вона виглядала свіжіше, яскравіше. У дуеті Папагено з «Чарівної флейти» обоє були переконливими, грайливими.

Коли у програмі стала головною оперета, співаки відчули розкутість, контакт із глядачами, засвітились новими гранями акторського мистецтва. Ми насолоджувались дуетом Розаліни та її чоловіка, арією «містера Ікс» та дуетом Теодори і незнайо­мки, вихідною арією Сільви.

«Помнишь ли ты» - дует, що налаштовує на м’якість і глибину почуттів. Мусимо констатувати, що Юля перевтілилась, стала  мрійливою, жіночнішою, світлішою. За нею було цікаво споглядати, як за жінкою.

У  іспанській опереті вона зненацька перевтілилась у запальну циганку, стала незалежною, хвацькою. Не випадково після кальманівського танцювального уроку з «Баядери»  зал довго не відпускав акторів, які зрештою виконали «на біс» сценку «Невдалого побачення», що написали композитор Цфацман та поет Тимофєєв.

Браво, Юля, браво Ілля, велика вдячність Людмилі Вольській за програму, за гарне виконання улюблених творів, за нагадування, що опера та оперета, їх великі натхненники Моцарт, Кальман, Штраус, Легар, Вагнер та інші видатні композитори, не загубились у буремному 21 столітті.

Віктор Гусаров

Фото Лесі Ліщенко