НА МАРШРУТИ З ГАРНИМ НАСТРОЄМ

«Щасливої дороги» зазвичай бажають автомобілісту перед рейсом. Від хорошого настрою водія залежить вправність рухів, реакція, дотримання правил водіння тощо. Створення відпо­відних умов перед рейсом та забезпечення умов для спокійної роботи стали пріоритетними у роботі адміністрації транспортного цеху Хмельницької АЕС. Принаймні десять років поспіль тут на озброєнні такий напрям виробничої діяльності, як культура виробництва.

Все розпочалося з елементарного бажання покращити побутові умови працівників транспортного цеху. Першим етапом став  ремонт приміщень та реконструкція виробничих майстерень. Працівники тран­с­портного цеху ХАЕС  такі клопоти  оцінили, бо почали відбуватись зміни на краще.

Переступаючи поріг адміністративного корпусу транспортного цеху, звертаєш увагу на сучасний вигляд інтер’єру. На славу потрудились будівельники. Насамперед кидається в очі ошатний вид облаштованої прохідної. Її облаштування допомогло захистити роботу персоналу від несанкціонованих візитів сторонніх людей. Усі вже звикли до обов’язкової перевірки документів, мовляв, порядок є порядок.

Начальник транспортного цеху Михайло Паришкура пригадує, що все розпочалося з реконструкції старих приміщень та побудови нових. Для прискорення будівельних робіт задіяли персонал цеху. У адміністративному корпусі  вдалося відремонтувати кабінети на другому та третьому поверхах, згодом  було завершено реконструкцію диспетчерської. Гарним доповненням в роботі ремонтників став новий навіс, під яким проводиться лагодження техніки у будь-яку пору року, без оглядки на негоду. Важко не помітити, що чимало зроблено для благоустрою території. Серед персоналу цеху знайшлися  ентузіасти, які органі­зували людей  для  висадження саджанців різних порід дерев. Гарна робота і неабиякі досягнення можливі лише у колективі, де панує нормальна морально-психологічна обстановка і належні вироб­ничо-побутові умови.

Були докладені зусилля, щоб незабаром з’явився  новий санітарно-гігієнічний комплекс, в якому передба­чили гардероб та душ. Все сплановано  за сьогод­нішніми  буді­вель­ними  стандартами. Реконструкція відбудеться і у місцевому буфеті. Вже діє їдальня, аби кожен  працівник, а особливо водії, які повертаються з далеких  рейсів,   мали можливість   поїсти. Суттєво покращилась робота з передрейсового медичного огляду водіїв. Медики з свого боку постійно підтвер­джують свою кваліфікацію і одержують відповідні фахові ліцензії.

Процеси оновлення в транспортному цеху торкнулися не тільки покращення соцкультпобуту, а й технічного стану автопарку. Зараз тут експлуатується 250 одиниць техніки. Десять років тому автотранспортники зіткнулися з проблемою ремонту кузовів автобусів. Саме це спонукало розробити своєрідний проект реконструкції та модернізації автотранспорту власними силами. На базі транспортного цеху вдалося оновити кузови майже всіх автобусів, а також провести капітальний ремонт двигунів. Це дозволило для ХАЕС зекономити значну частку коштів. Досвідом автотранспортників ХАЕС зацікавились спеціалісти інших електростанцій.

Відбулось і оновлення автопарку. Останніми роками одержали  7 сучасних автобусів марки «МАЗ»  та комфортабельний автобус «Сканія», який логотип енергокомпанії та Хмельницької АЕС продемонстрував на найвіддаленіших маршрутах.

Нещодавно працівники транспортного цеху підтвердили, що вони можуть дати лад і військовій техніці. Зараз у ремзоні знаходиться «бетеер», який був на консервації у відомстві під юрисдикцією Міноборони України, а тепер став необхідним для надійної охорони Хмельницької АЕС. На його повне відновлення персоналом транспортного цеху було вирішено відмінити урочистості з нагоди Дня автомобіліста та зібрати кошти на реконструкцію військової техніки. Планується додатково відновити ще дві одиниці подібного військового транспорту.

Олександр Шустерук

На знімках: реконструйований автобус у дорогу готують слюсар з ремонту автомобілів Михайло Озімковський та водій Сергій Ляшук; «нова професія» слюсаря з ремонту автомобілів Михайла Войтка – відновлювати військову техніку

Фото автора